אבחון מטפלים זרים

תקציר הדברים:

טלפנו עכשיו או סמסו,

אנחנו באים אתכם למפגש עם המועמד/ת,

ותוך כדי המפגש המשותף  נותנים לכם אינדיקציות

לגבי התאמת המטפל/ת להכנסה לבית יקירכם. 

אהרון קריצר – סלולרי 0522328627 

—–

הגעתם לשלב שבו אתם נזקקים למטפל או למטפלת זר/ה עבור קרוב-משפחתכם האהוב.

אתם עומדים להכניס הביתה, אל המרחב הכי אינטימי, איש או אישה שאתם מקווים כי יהיו שם על מנת לעזור באהבה ועל מנת לטפל במסירות באדם היקר לכם.

זו סיטואציה חדשה, זו סיטואציה לא פשוטה, זו סיטואציה שבה מרכיב 'הלא-ידוע' רב ומאיים.

האם זה יהיה האדם הנכון לחולה ? האם הוא איש מסור, האם הוא אחראי, האם הוא ינהג בהם בכבוד ובסבלנות שהם ראויים לו, האם הוא הגון די הצורך, האם לא ינצל את החולה, את מצב חוסר הישע של יקירנו (כולנו ראינו ושמענו על פרשיות הניצול והאלימות שהתגלו, ואין צורך להכביר במילים על כך)וכיוצא באלו שאלות, חששות ופחדים עומדים על הפרק.

אני יודע… אני עובר זאת עם הורי האהובים, עם אבי המצוי בנבכי מחלת האלצהיימר המכלה את תבונתו טיפין טיפין. אני עובר זאת עם אימי המתקשה להתרגל ולחיות עם המציאות הזו.

גיליתי, שהכלי האבחוני המקצועי שלי, האבחון הגרפולוגי,  זה שעליו מומחיותי ופרנסתי במשך יותר מעשרים שנה מול חברות מסחריות וארגונים, הינו כלי חשוב ומשמעותי המסוגל לעזור לנו בעת הזו של הכנסת עובד זר לטיפול ביקירנו .

מהירות התגובה וקבלת ההחלטה – גם היא חשובה כאן, כמו שכבר גיליתם, היצע המטפלים קטן והביקוש רב.

את הנסיון המקצועי שלי כגרפולוג וכמאבחן מומחה, וגם את ההבנה ואת האמפטיה שלי,  אני מציע לכם ברגע הקריטי הזה של ההחלטה על בחירת העובד הזר הנכנס לביתכם / לבית יקיריכם.

אני מלווה אתכם אל מול המטפל המועמד, אל מול חברת ההשמה. אני בעדכם ובשבילכם שם, כחלק מתהליך קבלת ההחלטה שלכם.

.

 

אפשרות א':
מועמד/ת המצוי/ה בארץ :
אנו באים איתכם למפגש עם המועמד/ת. משתתפים בשיחה האבחונית, ותוך כך גם לוקחים ממנו דוגמת כתב יד לבדיקה. הבדיקה מתבצעת במקום והתשובות ניתנות בזמן אמת. עוד באותו מפגש אתם יודעים האם אפשר להמשיך את ההשמה עם המועמד שלפניכם.
 

אפשרות ב':

מועמד להבאה חדשה מחו"ל:

אתם מבקשים ממנו/ ממנה למלא שאלון ושולחים את כתב היד הסרוק אלינו למייל. כתב היד נבדק והתשובות הניתנות בכתב מועברות אליכם. 

זמן תגובה – שני ימי עבודה מעת שכתב היד מגיע למשרדנו.

צלצלו כבר עכשיו ואנחנו כאן יחד לעזרתכם.  

סלולרי:  328627 0522

אשמח לעזור 

אהרון קריצר 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים